Cheque (activeren)

Waarom ontvang ik een cheque? >>
Hoe activeer ik een cheque? >>
Waarom ontvangen bewoners van andere buurten in Seghwaert geen cheque? >>

 

Doneren/hoe steun je een initiatief?

Een initiatief steunen. Hoe doe ik dat? >>

Via Seghwaert Doet kun je initiatieven vooruithelpen door:

  • de cheque te doneren;
  • je op te geven als vrijwilliger bij initiatieven;
  • middelen, zoals materiaal, gereedschap, apparatuur of producten beschikbaar te stellen.

Cheques
In oktober 2020 ontvang je een cheque van Seghwaert Doet in de bus. Deze cheque heeft een waarde van € 25,00. Deze cheque kun je inzetten om ideeën van je buurtgenoten te steunen of je kunt ze samen met buren sparen om je eigen idee te realiseren. Op de cheques staat een activatiecode. Door deze activatiecode in te vullen op de website ontvangt je de waarde van de cheque als saldo op je account. Dit saldo kun je doneren naar een of meerdere initiatieven die je wilt steunen.

Vrijwilliger worden
Alle initiatieven die jouw hulp kunnen gebruiken kun je herkennen aan het groene icoontje met een handje erin. Wil je een initiatiefnemer helpen bij de organisatie of uitvoering van het initiatief? Klik op 'Aanmelden als vrijwilliger' op de informatiepagina van het initiatief en geef op wat je kunt betekenen! De initiatiefnemer wordt automatisch per e-mail op de hoogte gesteld en neemt contact met je op.

Middelen beschikbaar stellen
Om een initiatief uit te voeren hebben initiatiefnemers soms materiaal, gereedschap, apparatuur of producten nodig. Deze initiatieven kun je herkennen aan het icoontje met een groen hamertje. Kun je de initiatiefnemers hiermee helpen? Klik op 'Middelen bijdragen' op de eigen pagina van het initiatief en vul in welke middelen je beschikbaar wilt stellen. De initiatiefnemer ontvangt een e-mail en neemt contact met je op om afspraken te maken. Let op! De initiatiefnemer bepaalt zelf welke steun hij of zij via Seghwaert Doet zoekt. Het is niet altijd mogelijk om jezelf aan te melden als algemene vrijwilliger of zomaar een middel beschikbaar te stellen.

Hoe doneer ik de waarde van een cheque aan een initiatief? >>
Kan ik ook zonder een account een initiatief steunen? >>

 

Mijn account

Hoe maak ik een account aan? >>
Ik heb een account aangemaakt, maar ik kan niet inloggen. Hoe kan dat? >>
Waarom moet ik mijn persoonsgegevens invullen? >>
Wat kan ik met mijn saldo? >>
Hoe lang is mijn cheque geldig? >>

 

Op de hoogte blijven

Hoe weet ik dat er nieuwe initiatieven zijn in mijn buurt? >>
Hoe kan ik op de hoogte blijven van de voortgang van een initiatief? >>

 

Voor initiatiefnemers

Hoe meld ik mijn initiatief aan? >>
Wat kan ik doen om mijn initiatief van de grond te krijgen? >>
Ik heb voldoende geld opgehaald om mijn initiatief uit te voeren. Wanneer ontvang ik het geld en hoe gaat dit in zijn werk? >>
Mijn initiatief is afgerond. Wat moet ik nu doen? >>
Wat als ik niet voldoende geld ophaal voor mijn initiatief? >>
Mijn initiatief is afgerond en ik heb nog geld over. Wat moet ik doen? >>
Wat als wij met ons initiatief een hoger bedrag sparen dan we hebben aangegeven? >>

 

 

Staat jouw vraag of het gezochte antwoord hier niet bij? Neem dan contact op met de helpdesk via helpdesk@seghwaertdoet.nl of 085 – 3031 490.

Vragen?

Kijk of het antwoord bij 'veelgestelde vragen' staat

085 - 3031 490

helpdesk@seghwaertdoet.nl

Nieuwsbrief

Houd mij op de hoogte van:



Deel deze pagina

Vertel je buren over Seghwaert Doet